為警隊、懲教、入境、消防人員及7警發聲,為警察加油

好心痛,好難過,好唔抵,好遺憾...

我今日在立法會為警隊、懲教、入境、消防人員及7警發聲,為警察加油!

部分發言內容:
今日有七位警員因為佔中時被暴徒挑釁而被判重刑,我同好多市民一樣都覺得好心痛,好難過,覺得好唔抵,好遺憾。

尤其係煽動同參與非法佔中嘅黃之鋒、羅冠聰同周永康只係被輕判社會服務令;而旺角暴亂中,用磚頭襲警的人又只判18個月感化令;又有反水貨客人士涉嫌兩度出腳踢警員,法官以男子當時踢警是因情緒激動所致而駁回重審申請。情緒激動又可脫罪?如果這邏輯成立,難道警員不是人?沒有情緒?佔中79日,警員壓力爆煲,受盡屈辱,就算真係犯錯,難道就唔係情有可原?

今日好多警員向我表達好憤怒,好灰心,甚至質疑自己工作嘅價值。我同你哋一樣咁難過,但我希望大家唔好灰心,好多香港市民都堅持撐警隊,香港仍然要靠你哋守護!我哋知道無論幾艱難你哋都會盡忠職守,保護我哋香港人!
香港警察加油!香港加油!

#葛珮帆 #七警 #好難過 #情緒激動又可脫罪#法律面前仲係唔係人人平等? #使唔使判到咁盡呀?!#撐香港警察 #請廣傳